Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Selasa, 28 Jun 2011

:: Siti Musliha :: Entri SediH ::

Assalamualaikum..
Hye kawan2...! Hope Semua Sihat la Ea??
Hari ni..aien nak kongsi kan Story Seorang Kanak2 Istimewa..

Korang ingat tak Siti Musliha??/
Kanak2 Istimewa..yang Dulu2..popular pada Tahun 1995 ...
Ingat tak??? Kalau korang tak Ingat...Hurm..Cam ne ehk nak bg tahu..
Cube tgk Gambar nie..

<Sumber Datok GUGEL>

Ha..! Ingat lagi tak?? 
Kalau ingat Alhamdulillah..
tak Susah lah aien nak menerangkan ye lagi ye tak??

Dah lama betul dia menghilang kan diri ? 
tapi Wartawan dapat gak bertemu dengan Siti Musliha ni..
Dalam pertemuan tu ..

Usianya sudah Mencecah 28 tahun, Siti Musliha masih seperti dulu, tetap petah, bercakap lemah-lembut dan tersusun kata-katanya. Ungkapannya sentiasa merendahkan diri.
Pelbagai cerita dikongsi. Ini termasuk Siti Musliha baru saja pulang daripada menunaikan umrah.


Siti Musliha jugak berkata 
"Saya betul-betul tak sangka masih ada yang merindui saya. Terima kasih saya ucapkan, kalau ada rezeki insya-Allah kita berjumpa"

Siti musliha ni jugak pandai nyanyi tau!!
Memang Sedap suara Dia..


Kalau tak Percaya..Boleh KLIK SINI untuk
mendengar Suara Siti Musliha


Aien dengar lagu ni..memang Sedih Sangat....


<Sumber Sini>






Nota BloG ku Berkata : Setiap yang berlaku pasti ada Hikmah Ye..Allah Maha mengetahui SemuaNya..Dan Siti Musliha adalah pilihan Allah untuk menempuh segala ujian Di Dunia ini..!Ini kerana..Siti musliha boleh melalui liku2 kehidupan dengan tabah dan kesabaran. Percaya lah! Allah sangat sayang pada awak Siti Musliha....


0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan