Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Selasa, 17 Mei 2011

:: Shawl Skrg popular Kan GuRL? ::


Yang pasti Ye..haQu Tak tahu nak Letak Entri Ape...
So..Semalam haQu Jenjalan..G Shopping..
dan tak ada Benda Yang Menarik...

Yang menarik Cume..
ada Salah Sorang pekerja GUARDIAN...Dia Cakap..
Cantik akak pakai tudung Nie..

Huuuu...................! Tak ke kembang haQu..hahahha..
So..aku pon ajar lah Cam ne Nak Pakai tudung nie..ehheheh..
Korang nak Tgk Aku pakai tudung Nie??

Actually Bukan Tudung Tapi Shawl lah... eheheh..
Ni lah Gambar ye..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Heheheh..Ni Masa Kat MPH JusCo Taman U...


Kat Kedai perabot..Cari katil ...


Sebelum Kluar Dari Kedai Perabot..


Kat Opis..... Hahhahaha...!


Shawl memang Dah Popular Kan??
Pada Pandangan haQu Lah..GURL Skrg Cantik sgt..Sebab Fesyen Bertudung..
menampak kan lagi Keayuan Nye...!:) Ngeeee......................!














0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan