Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Selasa, 17 Mei 2011

random contest Dr FAD ALI

Jom TeRjah Ke Contest
: Random Giveaway dr FAD ALI :

Kalau Ada Contest Mesti ada Syarat Ye kan?? Kan kan??

So syarat Ye Ialah..
Buat Entry …Tajuk Seperti Diatas
Pastu Letaklah Baner Dia nie..

  

Ok dah tampal pastu korang citer lah sependek mana entry tu..
Jangan panjang berjela sangat dan jangan terlalu pendek sangat…
Yang penting Nape korang nak join GA nie..oke???

Penyertaan Terbuka Pada Sume Bloger…
Tak kira jantina..hahahha…
And kalu boleh FOLLOW tau blog DR FAR ALI nih..
Supaya Senang korang nak tgk update Pasal GA nie..Oke?

Tarikh Tutup tak ada lagi..
So..Cepat 2 lah ..
Hantar LINK ENTRY tu kat ENTRY (SINI )

So..Saya Nak juin Contest Nie..Sebab....
Hadiah Cukelat Ye Tuh!!....
Bile Kata ada Org nak Bagi hadiah Cukelat.. 
Saaaaya SUUUKEEE Sangat...
Hehehhe...Kalau Korang nak tahu lah kan..
Cukelat yang paling Sedap ialah..
Cukelat FREE...ngeeee.....
Hope Saya Leh lah menang..
20 Mei 2011 Nie..Besday Saya..
Bg lah Cukelat tuh Pada Saya...
Muge2.. Ada Rezeki Saya....
Hahahahahaha........

Ni saya Yang Cumut makan Cukelet ni..
nak Tag Kawan Saya ea......




2 Orang Dah Terjah beb!:

suha berkata...

gudluck(^_^)
cik suha pon join gak

suha berkata...

gudluck(^_^)
cik suha pon join gak

Klik Kanan