Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Rabu, 11 Mei 2011

:: Aku Jadi CIKGU???? ::


Hye Semua..
Hari NI..haQu Nak Story and Share kan kegembiraan haQu..
haQu Dapat tawaran jadi Cikgu tarian zapin Semula..

Setelah 2 tahun berturut2 jadi juara pada tahun 2007 dan 2008..
akhir ye..aku dipanggil semula untuk mengajar anak buah yang baru..
walau budak pra sekolah..Tahap Kesabaran nak mengajar ye..
Cukup Tinggi..

Tapi haQu memang idam menjadi Cikgu...
Walau dengan Mengajar tarian sahaja..Bagi aku..
dah cukup memuaskan dah...

Tak sabar ye nak mula kan Tarian Bersama BUdak2 Yang CumeL..
Sabar Ye anak2 Murid..Cikgu Ain datang JUmaat Ini..
INSYA`ALLAH...

PERMUDAHKAN LAH SEGALA URUSAN KAMI...
AMIN..









1 Orang Dah Terjah beb!:

ZORA berkata...

wahhh..boleh komen da...

o0o0oo cikgu upenye dy...
samat hari guru la ae...:P

Klik Kanan