Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Jumaat, 27 Mei 2011

:: Bukak entry ini.. :: Please bg Support.. ::


Assalamualaikum Semua...
hehehehe...entry kali ni..Aien nak tanya pada awak Semua..
harap2..awak semua dapat menjawab persoalan Saya nie..

1. Saya ni tak pandai dalam bahasa English.... Sekadar basic2 je kowt...Dan persoalan Ye..salah ke saya nak Mencuba??????

2. Jika saya Salah dalam communicate.. awak sebagai org yang mengenali saya..awak kondem saya atau awak mengajar saya?????????

3. Perlu ke kita nak kondem org yang tak pandai English Seperti Saya????


_______________________

Nota bLoG ku berkata : Hari ni..aien menangis..sebab ada org yang memalukan aien..kerana tak pandai berbahasa English.... Sedey sangat... Salah Ke Aien Nak Mencuba??????










0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan