Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Isnin, 30 Mei 2011

:: Lelaki Berasid mengganas Di Johor ::


Assalamualaikum Semua...
Nampak ye BloG Aien Tak semeriah BlOg lain lah..ishk2..Sedey...
(Ngeee....Ayat Merajuk..)

K Kali ni..aien nak buat entry tentang Lelaki Berasid...

Aien tak tahu lah ape motif dia ehk..

Skrg nie..Dia berada Di Johor...
Hari nie..aien baca metro...

Johor Bahru : "Mereka yang melakukan ini dayus. Akibatnya suami saya bukan saja melecur hampir keseluruhan muka,badan hingga pinggang malah cacat penglihatan seumur hidup," kata isteri kepada mangsa simbahan asid, zaiton Aris, 50 semalam.

Menceritakan Insiden menyanyat hati itu, Zaiton berkata,kira-kira 12 tengah hari, 5 mei lalu apabila teksi suaminya ditahan dua lelaki menaikin Proton Saga warna putih di Jalan Sena di Taman Rinting disini.

"Saya di fahamkan,dia memberhentikan kenderaan apabila dua lelaki mahu bertanya arah. Apabila suami menurunkan cermin kenderaan, seorang daripada mereka menyimbah asid ke muka suami.

Suami meraung kesakitan sambil meminta tolong sebelum orang ramai yang berasa di lokasi menyiram air dan menghantar ke hospital,". katanya.

_________________________



Nota bLoG ku berkata : Sekarang mangsa Mencari tak kira Lelaki Atau Wanita.....

Sumber : Metro Isnin, 30 Mei 2011 (M/S 12)










0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan