Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Rabu, 27 April 2011

contest Alya : Aku dan Alam

Gila-Gila Contest!!.......................
Kali ni..kita Terjah ke Contest

contest Alya : Aku dan Alam

 

Semesti Ye lah kan…! Syarat-Syarat Ye..

1- mestilah menjadi follower Alya.


2-buat satu entry pasal contest ni..jgn lupe letak banner diatas dan link kan terus pada blog Alya.
3-letak tajuk entry - CONTEST ALYA : AKU DAN ALAM.
4-letakkan gmbr yg bertemakan dgn alam semulajadi, contohnya gambar korg dkt sawah padi ke, gunung ganang, sungai etc dan yg penting mesti ada gmbr korg terpacak dekat situ !
5-contest terbatal jika peserta bawah 30 orang!
6-tarikh tutup 30 April 2011.
7- Tag pada 5 org blogger dan pastikan mereka tahu mereka telah ditag.
8-Letak URL entry pasal contest ni pada comment box di bwh..jgn letak pada shoutbox!

apa tunggu lagi? jom la join ! hadiah? eyh mana boleh bagitau sekarang..jom join ! :)

Ni Gambar Saya Yang Tak Bape Nak Glamour lahh...


Gambar nie Je yang ada..
Go0d Luck For Me lah Babe!.....
Ni nak Tag Budak2 Yang Mucuk..


0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan