Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Rabu, 27 April 2011

:: Air Mata ::

Korang Pelik ke Kenapa Entri kali ni AIR MATA..?
Sebab Ye…aku tengah tekanan nie..
Aku tak tahu kenapa..
Nak kata kerja banyak..tak jugak..
Mungkin efek Dari Part Time kot..
Telalu Penat.. huk huk huk…

Betul Ke wanita nie..hati ye lembut Selembut sutera..?
Mungkin ada Sesetengah mengatakan YA!..
Alah baru tegur sket Dah menangis! Gembeng toL..!!”

Kui kui kui…! Tu ada pandangan sesetengah ye…
Tapi bg aku… Tu bukan Gembeng! (Perkataan Masa Kecik2..)
*Kalau nak ikut kan Gembeng tu = Cengeng! *
Ok..back to the true story..!
Bagi aku lah …kadang2 nangis kene jugak..
Sebab kepuasan menangis adalah lebih tenang dari
Marah!
Dari…
Memaki
Dari….
Baling2 Barang..
Dan Macam2 lah…

air mata merupakan ejen pembersih mata yang asli..
WoW..its a Great..
Hehehe…

Tapi kene lah nangis bertempat..
Jangan lah pulak..nak clear kan pembersihan mata tuh..
Korang doploh pat jam kuar kan air mata..
Tak pasal2.. dorang ingat korang kene tinggal kan buah hati..
Hehehhehehhe……………..!

Tiada ternilai 
Dari AIR MATA IBU

0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan