Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Khamis, 28 April 2011

inner itu saya punya

Wo0 Wo0…. Jom Kite Join Ini Contest “inner itu saya punya
Hahahhaha…………….Aku Nie Gile Contest..
Memang Suke Join2.. Bukan Ape..
Just Untuk Seronok2..ekekekek…

So… Mesti Ada Terma Dan Syarat ye.. Kan kan kan???
Ni syarat2 Ye…

1: suka, benci atau menyampah anda perlu follow belog ni mrs-vip sbb kalau nak cari korang punya payah!...

2. buat satu entri kenapa saya patut bagi anda menang dengan tajuk ' inner itu saya punya '                           (xboleh blah tajuk ^^)

3: anda wajib mengetag sekurang-kurangnya 2 orang kawan, lagi meriah lagi best kan?? pastu inform orang yg kamu tag tu...kang ternganga je..xtau. haip!

4:  xperlu letakkan sticky entri, atau apa2 pada side bar, ikut suka ok.asal bahagia



5:letakkan sekeping gambar anda 'bertudung' yang paling ayu bagi korang. xkisahlah gambar sorang ke banyak ke.. tapi tunjuk pada penganjur, mana satu muka korang. okey.

6:tarikh tutup : 07/5/2011  dan hadiah akan dipos sebelum 11/5/2011
  

7:pada yang xbertudung pun boleh join cuma letakkan pic bertudung ya darl.

dah siap? tinggal link anda diruangan komen ^^, gud luck . 

dan now. saya tag semua FOLLOWER SAYA!!.



Heheheh.... Aku adalah Seorang yang Free Hair... 

Dan aku Jugak sangat memilih dalam pemakaian tudung..
bukan Senang beb nak cari keselesaan memakai tudung...
lagi2 time panas! tak ke berpeluh2 memakai tudung...
Pulak Tu senget sana..senget Sini....
TAPI dengan ada ye INNER tudung nie..
Mudah! 
Masa berdandan pon boleh Singkat je Beb!
Cantik Lagi Bertambah Cantik! 
SEBAB ITU...
INNER ITU SAYA PUNYE! 
Tak Caya Cun pakai Inner? haaa!! meh tgK!...

Ni Semasa Memakai Inner..
Belum Lengkap..Dah Cun.. 
Mokakakak Perasaan Ar Beb!... hi hi hi..


Heheheh....Taraaaaa!...
Yang ni lak..Lengkap Dengan 
Sehelai Selendang Yang aku Padan kan Dengan 
Inner Color Kelabu Cerah..
Cantik Tak?? Hak hak hak..

So...aku yang Cun ni nak taG budak NIe..









0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan