Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Khamis, 21 Oktober 2010

:: Kehidupan aku ::


Assalamualaikum Semua??


Kehidupan aku pada hari nie....
tenang sangat...Macam ada sesuatu yang buat aku tenang...
tapi aku tak tahu lah apakah perkara itu..
Hari ni..aku pergi bekerja dengan memakai baju kurung berwarna hijau...


Hati aku merindu kan insan yang telah menjadi tunang aku..
dia yang buat aku ketawa...Menangis..Kecewa..Geram!
dia penuh dengan telatah ye..dan jugak dengan kenakalan ye...
Nama dia bermula dengan A...
Dia cukup sempurna di mata aku...
Baik!..tapi dia selalu lupa pabila berjanji dengan aku..
tapi aku tak kisah..kerana aku sudah memahami dia...
Sesungguh ye..dia begitu mencintai diri aku...
Macam ne aku tahu??
Sebab mak dia yang berkata....
Sebab tu lah aku percaya kan dia bulat2...

Curiga??? Ragu??? Bohong kalau tak ada perasaan sedemikan rupa...
pasti lah ada.. Lumrah kehidupan kan??
Insya'allah..aku pasti mencintai dia..walau ada yang 
cube mengganggu kehidupan aku..
I LOVE U Azmi.......... For ever and ever...never die my love for u..
u must strong if any conjecture become with your life!! 
u must be strong!! i always pray for u....
i miss u ..





0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan