Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Isnin, 18 Oktober 2010

:: Dugaan ::

Assalamulaikum...

Long time not to update to my blog..
why?? 
Maybe busy...

I need to share my story...
at 10.10.10 i already be the fiancée.. so Happy!! 
hahhaha... 
i love him! 
Tapi yang senyuman nak share nie..
senyuman takut nak menempuh dugaan..
takut sangat!...
tak tahu lah kenape yerk...
tuhan tu maha adil kan..
pasti ada hikmah ye..bile 
tuhan uji kita..tapi kadang2 kita 
sebagai hamba ye..tak bersyukur dengan 
apa yang telah di beri ujian..
walau berat ujian ye tuh..
pasti kita mensyukuri ye...
dan kita mesti berdoa agar selalu di limpahi 
rahmat ye.....

So..senyuman nak berkongsi gambar 
Pertunangan senyuman



Hasil Solekan kak Long aku...

 Hasil gubahan aku bersama kakak2 ku..

my friend! Zuraidah & Ieda..and my younger sister


 With my Friend Ieda

With my love! 

1 Orang Dah Terjah beb!:

Shiba Ashikaga berkata...

tahniah akk ucpkan tuk ain..
semoga kekal ikatn pertunangan dengan ikatn perkhwinann 1 hri nnti..
sling memahami,tolak ansur,jujur..dan sebagainya..
itu la pengikat perhubugan kekal hingga hujung nyawe dunia dan akhirat..
setiap manusia tiada yg sempurna..
so kene bersabo..hehehehe hepi2 selalu..
akk buleh tonpang hepi sekali...ok....

Klik Kanan