Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Khamis, 4 Ogos 2011

:: Kita sama.. ManuSia Biasa ::

Assalamualaikum..
Hope semua dalam keadaan yang Ceria di bulan ramadhan ni ye..

Ni aien ada Story nak Cerita..
Before Ramadan ni kan..aien ada g makan2..
pastu Ngah sibuk2 ambil Gambar..
aien terlanggar Seowang wanita yang sudah berusia skit..

jadi aien Silap..aien lah yang kena mintak maaf kan???
So..aien pong mintak maaf lah..

Tapi...
Pergh..mcm aien mintak maaf dengan tunggul lak..
tahu lah..kamu tu ada pangkat..
if kamO ada pangkat pon untie..
tak kan dengan org biasa sperti saya..tak mampu untie memberikan senyuman..

Kita semua akan mati Untie...tak terkecuali untie...
kita mati pon..mesti ke Tanah jugak..

So kesimpulan yang aien nak bg tahu..
Kita Manusia sama..pangkat tinggi ke ..rendah ke..
kita tetap menghadap Tuhan satu masa nanti....

Jadi..jangan lah Terlalau sombong dengan apa yang ada
di dalam dunia ni...

Maaf lah Untie..hari tu aien terlanggar untie..
saya memang tak tahu..untie dah bergalih tempat duduk di belakang Aien.
sedar2..saya nak bangun..terlanggar untie..
ye pon..sy ucap kan maaf..jangan lah menjeling..
tak layan maaf saya tuh...
Kasihan lah sy..sebab org tgk sy lain macam..
Apa2 pon..aien nak mintak maaf ye kat Untie...

Insya'allah ..ada masa kita akan jumpa lagi ye...

Nota bloG ku berkata : Kita sama sahaja..walau sekaya mana Manusia itu..ianya tak kan bawak ke mati..Kerana Kekayaan Ilmu agama lah akan menjamin kita nanti..!


0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan