Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Isnin, 4 Julai 2011

:: Berubah ::

Assalamualaikum..
hye kawan2 Blog yang aien sayangi sekalian..
ni aien nak kongsi lah tentang perubahan kepada kebaikan..

Jangan takut untuk berubah...
kebiasaan ye..kepada wanita..

Aien amik contoh pada Diri aien lah...
aien ngaku..dulu aien seorang yang Free Hair..
Aien g kerje je pakai Tudung..

tapi alhamdulillah.. Skrg ni..aien nak ada perubahan yang 
Mesti aien lakukan... Aien Nekad..aien nak pakai tudung..
Sebab aien niat .. Memakai tudung..Kerana Allah... bukan kerana Fesyen...
ada sesetengah ye..memakai Tudung... hanya lah mengikut trend Skrg..
tapi cube kita Ubah niat kita..memakai tudung kerana Allah s.w.t.... 
insya'allah..Pasti akan ada kemanisan dari Situ..

Aien ada Terbaca..dari satu laman web..
Dia cakap..
"Saya nak berubah..Dulu saya tak pakai tudung.. 
sekarang hati saya mahu sangat nak bertudung...
Tapi bimbang, kawan2 yang tak bertudung pelik melihat perubahan saya..."

Adik ku sayang..Jangan dengar kata kawan2..atau org d sekeliling..
kerana..dia tak kan membawa adik ke arah kebaikan..
melainkan..mereka support adik..

Perubahan dramastik aien ni kan..D terima oleh semua org..
Ada yang memerli..dan ada jugak yang suke akan perubahan aien..
Alhamdulillah..aien tak kisah semua tu..Sebab aien adalah aien..
aien berubah..Kerana hati terpanggil untuk berubah...

Jangan berubah kerana terpaksa...tapi berubah lah..mengikut..
KEIHKLASAN 
diri sendiri...

Insya'allah..bila kita berubah..bukan setakat org lain yang syg kita..
tapi mahkluk2 Allah..Seperti..haiwan..tumbuhan.. turut mendoakan kita...
Ingat..jangan Fikir mereka tiada Nyawa... Sesungguh ye..Allah lebih 
mengetahui segalaNya...

So..........................

Nota Blog ku Berkata : Jangan takut berubah kepada kebaikan...
kerana..Kebaikan itu akan membawa Kebahagian di sana.....

0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan