Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Isnin, 20 Jun 2011

"Dayana AZ Giveaway, My Favourite Number!"

Hye kawan2.
jom kita terjah Contest  
"Dayana AZ Giveaway, My Favourite Number!"

Buat satu entry yang bertajuk
 "Dayana AZ Giveaway, My Favourite Number!" 
<DONE>

Copy header Dayana ni, LINK kan ke entry ni .

<DONE>

Dalam entry korang, tulis,
"Nombor kegemaran saya ialah ____ kerana ____ .
(sukahati berapa banyak patah perkataan, Dayana mintak ni bagi syarat je sebab sempena 1111 followers tu, nombor kegemaran Dayana 11)"

Nombor kegemaran saya ialah __5__ kerana 
Saya Dilahir kan di Bulan 5, Anak Yang Ke 5, No Flat Kreta 2559,
No Jersi Ketika beraksi di padang ialah Dan yang paling Best..
Tunang saya besday ye 19.05.1987 dan saya 20.05.1988

Sebab Itu lah saya Suke no 5...
Dan buat Pengetahuan Cik yang Anjurkan GA nie.. 
no 5 ialah 
(Klik Gambar di atas untuk Baca)

Dan..Cik GA nak tahu No 11 ?? ur Favourite no..??? 
Tapi no 1-9 Je....Cam ne ehk?
Hehehehhhehe

<DONE>

Follow butikpinkku . Jujur yah :) . 
<Jujur...Done!>

Dan nak Ketahui Lebih lanjut tentang GA nie
..Boleh lah KLIK DISINI

<DONE>
nak Tag




Erk..Lupe nak inform tentang Yang nak beri Aien hadiah..
(Kalau Menang lah..kih kih kih....!)
<Ayat apa pong tak boleh...>

K ni sponser2 ye...!


  • ButikPinkku yang akan sponsor , shawl semestinya ! Berapa ? Korang percaya tak 10 ! I repeat SEPULUH ! 

  • Syafeika Edora yang akan sponsor, 1 chibidle (SE made doodle) worth RM 10 untuk seorang blogger.

  • Lulu Caldina yang bermurah hati untuk memberi review blog untuk 2 orang (sticky post selama 24 jam) ! Buat blogger yang ada banner, boleh tampal dekat LULU PAGES selama sebulan.

  • Mas Ahmad Safwan yang insyaAllah akan sponsor beg duit, maybe purse, maybe wallet.

  • Sylista Fashion akan beri pilihan 2 daripada 3 hadiah (2 pairs of earring, Canon Ink for Printer, Buku 'Buat Duit dengan Foto' published by PTS) 

  • Izreenatasha akan memberi HADIAH EXCLUSIVE yang sekarang ni rahsia ;) 




  • Sonok Kan?? Jom lah kita Juinnn!!!


    3 Orang Dah Terjah beb!:

    Dayana Z berkata...

    wahh 5 ye hehe :)
    thx for joining n good luck !
    btw, dayana nk minx pendapat sket, klu bole singgah la >

    http://herstylestoriie.blogspot.com

    oke x? hehe thx

    Senyuman Cahaya mata berkata...

    Heheheh..TenkiU.

    ZORA berkata...

    wahh minat no 5 ye....yg penting baru tau yg aien ni da tunang..wah sweat..:P

    btw tq la tag zora..p zora tak dapat join la...sorry ye aienn...

    Klik Kanan