Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Khamis, 21 April 2011

" X-Lusive K' Tif Contest "

Jom Kite Gegar Kan Contest Qistina_Kreatif…………………!!!

Syarat2 Ye Ialah???
1
Terbuka Kepada Warga Negera Malaysia,Luar Negara..
Tok kisah lah 
Kek mano ekau poie.. Mesti Ada Blog Sendiri ...

2
Mesti Follow 2 BloG Qistina Iaitu...

 3
Buek Entry dan SertaKan Kad Ucapan Yang Paling Kreatif..
Ikot Kekereatip Ekau la yo...

4
Mesti Letak Tajuk *" X-Lusive K'Tif Contest "*


 5 
Mesti Letak Banner Yang Chumel Ni di Blog Anda.....

Ni Saya Yang Kiut Miut Nak Tag Nama...


Ni lah Kad Yang Telah Ku Hasil Kan..
Hasil Tangan Ku...
Buat Insan Yang Bertaktha Di Hati Aku.....


(NAK TGK CARD NI..KLIK LAH GAMBAR NIE..)




Starting My CarD...........




2nd Card......................
Lihat Gambar Comel kartun tu?
aku Memang Gune kan Tema Qisaina ni ..
Dan Taruk Gambar Kartun tuh..ehheeheheh
Wish For Us K?? 






1 Orang Dah Terjah beb!:

QisAina Kreatif ( 002212275-D ) berkata...

thanks 4 join.. cantik kad tu.. untuk check penyertaan, sila ke laman web QisAina_Kreatif.. tq

Klik Kanan