Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Khamis, 31 Mac 2011

:: Pecah masuk ::

Assalamualaikum…selamat hari khamis…!
Semoga suma ye dalam keadaan yang baik2 belaka…
Hari nie…saya ingin luah kan perasaan saya pada kamu semua…
Kamu semua nak tahu?? Uhuhuuhuhuh….

Umah Saya kene PeCah Masuk!!
Sedey Sangat…huuuuuuuuuu….

Duit Kakak saya hilang…dan Camera saya jugak……
Seyes saya cakap!..Kalau jumpe org yang amik tuh..
Saya akan marah dia cukup222222!!!.....
GGrrrhhhhh…! Marah nie…!...huhuhuuuh….

Sabar….Sabar…..Sabar……………………………………….

Ya’Allah…engkau tabah kan lah hati ku ini….
JIka Aku selemah2 manusia…
Engkau kuat kan lah ketabahan ku ini…..
Engkau kuat kan lah keimanan ku ini…

Semoga orang yang mengambil bukan hak dia..
Akan mendapat balasan yang setimpal ye……Amin


0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan