Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Rabu, 23 Mac 2011

:: Hati panas ::

Hari ni..senyuman Terasa sangat Geram dan Terlalu Marah..Pada Seorang Customer Foreigner nie....Bg Senyuman..Not to all customer its Right!Walau ada yang kata Customer the all its Right!Bg Senyuman..kalau nko Salah..tetap salah!..Dulik Ape senyuman....!senyuman tak dapat customer cam ko pon..senyuman tak kisah langsung...! janji ko tak menyulit kan kerje senyuman....tol tak? pada yang kata betul ok lah...tapi pada yang tak ok..suke hati lah....
True..cakap True...walau customer kata salah its true...GO TO KUBUR Lah.......jangan kerana duit dia..kite mengiakan kesalahan dia...!!! Yah!! its the True!!......
Mood : hati panas...(Kurang pahala Pose.. ) Sedey.....Kerana Pak Arab tu...Aku kurang pahala...
Ya'allah..ko sempurnakan lah puasa aku pada hari nie....Amin.....

0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan