Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Isnin, 28 November 2011

:: Tak Tenteram ::

Assalamualaikum..Hye kawan2...
Hri ni aien nak bukak Entry..
Aien cume Nak bg Tahu...
Sejak2 ni..Hati aien tak tenang Lah..
Dun know lah Why..
Mungkin Tentang kerja agak ye..
Ye LOR..

Skrg kerja dah tak Besh..
tak tahu knp..
macam di pulau kan dengan Rakan2 di Ibu pejabat..
Terseksa kan?? sian ye Saya..!!!!!
Saya try tanya dengan salah sorang kat situ..
knp dorang dingin dengan Aien..
tapi dorang kata tak ada ape2 pon..
Mustahil tak ada ape2..
sebab aien tgk..dorang tu kalau borak
sesama Sendiri..
dorang ketawa-ketawa...
kalau dengan aien..cakap apa yang pelru sahaja..

Sad sangat2 aien...
Aien pon kusut sebab MajLis Makin Dekat ni..
aduh...Seyes!!! Memang Serabai dah skrg ni Aien..!!!!!!!!

Nota bLoG Ku Berkata : Hanya Ayat Al-Quran aien dapat tenang kan jiwa Raga ini.. Tapi dengan Menulis di Blog jugak..terubat rasa keresahan di Hati... Dan jugak meluah kan pada Orang yang Aien Sayang.. hurm..... 

0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan