Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Sabtu, 18 Jun 2011

'1GA from Butik Magicfrombeautiful'

Assalamualaikum..
Jom kita terjah ke '1GA from Butik Magicfrombeautiful'..
Biasa Lah..Mesti ada Terma & Syarat...

Anda perlulah mempunyai alamat di Malaysia...........klu tak bagi mcmane nak pos hadiahh...hehehe
Yerp..! Saya Orang malaysia...So dapat lah Juin....

Anda perlu menjadi follower butik Beautiful Magic dan juga meletakkan belog ini ke friend list anda.
Done!!...

Copy banner diatas dan pastekan di sidebar dan di belog entry anda berserta link back yang terus ditujukan ke belog ini.......(clear kan?)
Clear Sangat!!....and Done!

Lengkapkan slogan "Pada pendapat saya,membeli belah di internet adalah.........." tidak kurang daripada 20 patah perkataan.

"Pada pendapat saya,membeli belah di internet adalah...
MKPDP
M - Menikmati 
K - Keperluan
P - Peribadi 
D - Dengan 
P - Pantas"

Done Ye..!

Anda perlu mengeTag 2 orang rakan belogger anda dan linkkan nama serta belog mereka sekali.make sure dia tau yekk.....nak ajak dia join sekali pon boleh.....
Saya nak taG 

Done!!

Tajuk belog anda adalah '1GA from Butik Magicfrombeautiful'..........(jgn ubah2 yek)
Ye..Ye..! saya tak akan Merubah
ape2.!

Pada entry tersebut, jangan lupe mantion sekali Butik Magicfrombeautiful nie..siap dengan link back sekali yekkkkk.......
ok..!! Saya sebut ni mantera awak..
Po0ommmm...!
Done..!!!

Anda perlu mengepost link anda di ruangan komen.....senang sy nk bg markah....
Jap lagi Saya ke Blog MagiC awak..
dan saya Akan Buat ape yang awak SoH yee..

Tarikh tutup adalah pada 15 julai 2011 tepat pukul 11.59malam.
hari nie 18/06/2011
So..ada masa panjang Lagi..! heheheh....

Senang Gak Syarat awak..Hehehehe...!

0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan