Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Rabu, 4 Mei 2011

:: Entri hantu :: Part Two ::

Ok..semalam haQu janji nak Citer Pasal hantu KUM KUM kan??

K aku akan Cerita Serba Sedikit…

Cam nie citer ye…

Masa tu kat opis haQu lah..haQu ngan kawan2…

Tiba2 kawan haQu ni..bleh tanya ngan org Lama..

*maksud aku org yang Berpengalaman…*

Meh Kita Tgk dialog Dorang..

*Ingat2 Lupe lah ape yang dorang citer…*

Tapi haQu akan Cube sampai kan k?

Kawan haQu = KH

Orang Lama = OL…

KH : Kak..hantu KUM KUM tu wujud ke??

OL : Wujud..

haQu : Apa??? WUJUD???? Tak pernah Dengar pong…Setahukita..Dalam Drama kat astro tu je…..

KH : Ha`Ar…Dalam Drama Astro je..Tu yang ITE nak Tanya tu…

OL : Sebenar Ye…Hantu KUM KUM tu..Tempat Tinggal dia di TANAH PERKUBURAN ……

haQu : Iye ke kak?? Jadi kalau orang yang lalu kat depan kubur..

nampak perempuan tgh duduk kat stor kubur tu.. tu HANTU KUM KUM Lah eh???

OL : Iyer….. Kalau dengar sayup2 org bg salam..pastu bukak pintu..tak ada lak org..tu lah HAntu KUM KUM ye….
______________________________________________


Huhuhuhuhuh…Tu lah story Ye…

haQu pong baru tahu start kawan haQu bertanya kan

Tentang HAntu KUM KUM tuh…

Korang PerNah Dengar Org bagi Salam Tak????

0 Orang Dah Terjah beb!:

Klik Kanan