Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Selasa, 12 April 2011

:: Waktu Siang Ada ke HanTu? ::

Just nak tanya lah… waktu siang ni ada ke hantu??
Kalau Syaitan tu..memang banyak lah…
Ni saya nak story sket…
Hari ni…saya pergi kerje cam biasa lah…naik bus….
(Murah…eheeehheh)
Lepas saya berhenti kat satu perhentian nie..
Saya pon jalan menggunakan jenjantas yang ada…
(Safety lol…)

Bile dah tibe seberang sana…ada sebuah bus berhenti kat situ…
Dia turun kan penumpang… dah habis turun kan penumpang..bus tu pon gerak..
Ntah cam ne ntah…saya tgk lah penumpang2 kat situ…
Dan satu part tu…saya pandang sekali imbas…dan saya boleh terpandang………..?????

Satu lembaga memakai baju putih..dan rambut yang menutupi muka
Duduk di sit belakang salah satu penumpang di bus tu..
Bile toleh buat kali ke-2…?????
…………….kosong……………………………………..
Tak ada sape yang duduk di situ…..

Pelik…….saya tak tahu…adakah mata saya ni..
Di tipu oleh mainan syaitan….? Atau….Wujud ye hantu di siang hari??
Atau…banyangan Sahaja…???

Ianya menjadi tanda Tanya pada saya…
Tapi saya tak berasa seram sangat…tapi kalau malam2…
Mungkin….ianya..akan menghantui saya…walau dalam mimpi saya…huhuhuhuhuh…….


Gambar NI lah..Seakan-akan saya nampak 
Di Dalam Bas...

2 Orang Dah Terjah beb!:

Gerard G. Robinson berkata...

????? apenye?

Senyuman Cahaya mata berkata...

adeh2...gerand kome ulas apo?

Klik Kanan