Jom Kite MenCari....

Blog ini ciptaan aku.. jadi aku harap korang enjoy yer dengan story2 yang aku khabar kan..... Jom! kite menyibuk kan diri...!

vCo

Photobucket

:: Jom Senyum-Senyum ::


ShoutMix chat widget

:: Budak GemPak di BloG iNi ::

Jatuh Hati? Like Lol..

Nuffnang

Kuasa Forex

:: RM.... ::

Love iT

Isnin, 25 April 2011

:: Pulangkan Bukan Hak EngKau.. ::

Assalamualaikum…
Ni aku nak story dengan kamu semua…
Cerita ini aku memang tuju kan pD seseorang k!....

If tu bukan Hak KO…KO jangan Ambil…..
HARAM…….
If tu bukan Kepunyaan KO…Jangan KO Ambil…
HARAM….!

Semalam 24/04/2011..Di JIMA….
Incident Yang tak di jangka2….
Aku bukak Payment …. Bile aku nak closing…
RM aku tu tak balanced
Dan RM aku tuh Hilang…
Hurm….mustahil aku salah kira..
Sebab…aku akan kira banyak kali bile
Nak bukak Payment..
Just 3 org je aku bukak payment…
Mustahil aku leh Salah kira..
Jumlah ye pon bukan banyak beribu2…
So..nak tak nak..
Rela atak rela..aku kene ganti kan DUIT aku…
Hurm…Sedey ye…aku bukan org senang..
Kenapa KO nak khianati aku….

So..balik dari kerje..aku makan durian jap..
Sempat Beb!!..ehehehe….
(Hati Releks Lagi ….)
Malam Ye…! Solat Hajat!....
SURAH YASIN aku tuju kan Pada org
Yang ambil bukan Hak Dia…
So…Malam Tadi…
Allah Memberi Petunjuk….Dalam Mimpi Aku…
Jelas Perbuatan Dia…
GERAK KAN DIA….
PERBUATAN DIA…
WAKTU DIA AMBIL….
Semua ye Jelas!...
Tapi Aku Tak bleh Hembor Skrg!..
Releks Dulu…
Akan Aku Bagi Surah Yasin tuk dia Setiap malam…
Biar Dia akan Rasa Kepanasan Dengan Surah Yasin….
Aku akan Stop..Ble Dia pulang kan
Dan… Aku Akan Maaf Kan………
Tolong pulang kan..Bukan Hak Ko…..!
Seindah Kuntum Bunga kau...
Kalau Di curah kan RACUN...
Bunga Kau tidak akan Berseri...

2 Orang Dah Terjah beb!:

Dekcik berkata...

huh..dasyat nye owg cm 2..jgn percye kat kwn wlupun dye dah lme kwn ngn kite..
awk kene berhati2 lain kali k..

Senyuman Cahaya mata berkata...

:: Tu lah Masalah Ye.. :: Lepas ni..sy kene hati2.. :: Mati2 percaya.. ::

Klik Kanan